UWAGA!

UWAGA!

* Opowiadanie zawiera wątek Boys Love (związek męsko-męski).

Jeśli komuś to nie odpowiada proszę o opuszczenie bloga.

* Treść może zawierać wątek o charakterze erotycznym oraz wulgarnym

* Prosiłabym o nierozpowszechnianie treści opowiadań bez mojej zgody


Większość postaci i świat przedstawiony zostały stworzone są przez Panią J.K.Rowling, a historia zawarta w opowiadaniach jest wyłącznie moją wizją.

Ja nie otrzymuję żadnych korzyści materialnych.

niedziela, 5 grudnia 2021

Smocza Poczta: Znowu nawaliłam....

Witam!

Tak, jeszcze mnie mnie diabli nie wzięli.
Zwłaszcza, że podobno:
W Niebie mnie nie chcą, a w Piekle się mnie boją.
Tak, wiem suchar, jak nic

Zdaję sobie również sprawę, że od mojego ostatniego postu minęło jakieś parę miesięcy (nawet nie liczę ile, bo aż wstyd…)
Prawdę mówiąc, to chyba znowu jakoś nie jest mój rok…
Począwszy na sprawach prywatnych (nie będę o tym się rozpisywać) i studiach
Zahaczywszy o (jednak) zepsuty laptop, na którym miałam wszystko związane z blogiem. Znaczy jest zepsuty na tyle, że się nie włączy, przynajmniej do momentu startu. A na tyle sprawny, że da się (chyba) wszystko odzyskać. Tylko, żeby to odzyskać trzeba wyłożyć na fachowca. A niestety na razie mam inne wydatki…
Nie przeczę, że trochę to przygnębiające, bo sporo tam tego było + lepszy Word
A skończywszy na braku jakiejkolwiek weny, a jak się pojawia, to nie ma ona nic wspólnego z Harry'm i Draco...

Nie mniej jednak będę próbować się ogarnąć, żeby coś (poza notką w takim stylu) jeszcze przed końcem roku wstawić.
Czy mi się uda, nie wiem. Nie obiecuje..

A na koniec pragnę jeszcze podziękować Basi, Monice.
Dziękuję, że mimo ciszy na blogu dalej tu zaglądajcie i komentujecie. 
Dziękuję również osobą niekomentującym, a które tu dalej zaglądają.
Mogę was jedynie zapewnić, że mimo wszystko blog będzie funkcjonować. 
I na pewno, coś (poza notkami tego typu) jeszcze się tu pojawiać będzie.
To macie, jak w banku!



Dziękuję i Pozdrawiam
Akiva

9 komentarzy:

  1. Hejeczka,
    chciałam złożyć Ci życzenia wszystkiego dobrego w Nowym Roku, aby pragnienia się spełniły...
    i czekam na nowe rozdziały opowiadania...
    a tym to tak się nie przejmuj, ja czekać będę, a od czasu do czasu ewentualnie przypomnę o sobie... ;)
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciebie moja (i chyba po takim czasie chyba, jedyna) czytelniczko : )
      Bardzo dziękuję za życzenia oraz za to, że dalej tu zaglądasz. Mimo, że od wieków nie dałam znaku życia.
      Ja tobie chciałam również życzyć wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku, spełnienia wszelkich marzeń, zdrowia , gdyż jest najważniejsze (przynajmniej ja tak uważam).

      Cieszę się, że dalej tu zaglądasz mimo, że ja nawet nie pofatyguje się z żadną notką informacyjną, ale patrząc na listę postów.... to głównie jest ich więcej niż samych opowiadań.
      Mam jednak smutne wieści... Nie mam bladego pojęcia, kiedy znowu coś zacznę pisać. Na tą chwilę mam masę spraw na głowie (w końcu nikt nie wspomniał, że połączenie pracy ze studiami będzie proste). Jednak przyznaję, że odczuwam ten brak pisania, zwłaszcza że jakieś pomysły by się tam znalazły (może nie Drarry, ale coś zawsze)*. Jedyne mogę cię zapewnić, że niczego nie porzucam. O ironio na samego bloga wchodzę (tia wchodzę i marudzę ile to już nic nie napisałam)


      * tu dałam gwiazdkę, ponieważ chciałam ciebie spytać...
      Czy interesowało cię coś innego niż Drarry?
      Aktualnie w głowie kłębi mi się inna para, która nie jest związana z światem Harry'ego Pottera, a ze światem związanym z grą otome (na przeglądarce) ''Eldarya'' (może znasz?)
      Tak dla jasności dalej jest to Boys Love ; )

      Usuń
  2. Hejeczka,
    a ja kochana nadal czekam na kontynuację... :) i czekać będę... ale ogromnie to tęsknię jednak... choć shocik, jakiś sonecik, cokolwiek (jak to było w shreku) ;)
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejeczka,
    co tam słychać u Ciebie? mam nadzieję że u Ciebie wszystko w porządku...
    tak swoją drogą to ja czekam na nowe rozdziały... opowiadania...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejeczka,
    kochana ja bardzo tęsknię, mam nadzieję że wrócisz tutaj...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejeczka,
    kochana życzę Tobie i Twoim bliskim szczęśliwego, wesołego Nowego Roku, aby spełniły się marzenia, realizacji planów...
    no i kilku pomysłów na opowiadania ;)
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejeczka,
    kochana fantastyczne teksty i liczę po prostu na więcej... bo jest mi mało... a tekst "zbiegli", jest och...
    weny, czasu i pomysłów życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejeczka,
    i znów ja kochana ;) tęsknię, bardzo powróc tutaj do nas ;)
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejeczka,
    kochana, powrócisz do nas? opowiadanie bardzo ciekawe i bardzo chciałabym przeczytać więcej...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Zośka

    OdpowiedzUsuń