UWAGA!

UWAGA!

* Opowiadanie zawiera wątek Boys Love (związek męsko-męski).

Jeśli komuś to nie odpowiada proszę o opuszczenie bloga.

* Treść może zawierać wątek o charakterze erotycznym oraz wulgarnym

* Prosiłabym o nierozpowszechnianie treści opowiadań bez mojej zgody


Większość postaci i świat przedstawiony zostały stworzone są przez Panią J.K.Rowling, a historia zawarta w opowiadaniach jest wyłącznie moją wizją.

Ja nie otrzymuję żadnych korzyści materialnych.

wtorek, 5 grudnia 2023

Smocza Poczta: Bo Wypada Dać Znak Życia....

Treść została przeniesiona z edycji wcześniejszego postu . Edycja miała miejsce dnia 27.09.2023


Otchłań Piekielna, 05.12.2023


Witam Wszystkich Wytrwałych i Cierpliwych!

A Także Nowych Przybyszy!


Bardzo wam dziękuję, że mimo braku jakiegokolwiek odzewu z mojej strony dalej tu zaglądacie i komentujecie!
Tak! Jeszcze żyję i mam się może nie tyle co dobrze, ale przynajmniej znośnie.
Ostatnio stwierdziłam, że najwyższy czas dać jakiś znak życia (chociaż czasem zdarzy mi się odpowiedzieć w komentarzach, ale to już tak bardziej oficjalnie...). 

Co mogę powiedzieć na swoje usprawiedliwienie..? chyba nic. Na wenę zwalić nie mogę, bo jest taka, że aż mi czasami głowę rozsadza. Może mogłabym ponarzekać na brak czasu (praca z studiami nie sprzyja pisaniu, zwłaszcza jak śleńczysz przy pisaniu pracy licencjackiej) i na brak chęci siedzenia przy laptopie, dlatego też nie wiem kiedy zacznę znowu coś pisać. Zwłaszcza coś związanego z światem Harry'ego Pottera, gdyż na ten moment, aktualnie w głowie kłębi mi się zupełnie inna tematyka, która związana jest ze światem z przeglądarkowej gry otome ''Eldarya'', autorstwa ChiNoMiko oraz (chyba najgorszej firmy jaką znam) Beemoov, zwani przeze mnie Szerszeniami. Może ktoś zna?
A także o dwóch wariatach z serialu ''Good Omen", czyli o Demonie Crowley oraz jego Aniele Aziraphale'u
1
(Dalej czuje zmiażdżone płuca po ostatnim odcinku drugiego sezonu…)

Swoją drogą, dla tych co nie oglądali, bardzo polecam !

Opowiadania dalej  Boys Love, tak dla ścisłości.
Co prawda ''rodzą'' się dopiero od jakiegoś czasu w mojej głowie, ale jestem na etapie zastanawiania się, gdzie będę je publikować.
Pierwsza opcja: publikacja na osobnym blogu i wattpadzie, druga opcja: na tym blogu2 i wattpadzie oraz trzecia opcja: tylko na wattpadzie.
Może coś doradzicie w komentarzach ? 

Mam szczerą nadzieje, że wkrótce napiszę do was już nie z kolejnym znakiem życia, a z nowym opowiadaniem. Niczego nie obiecuję, bo nie obiecuje się rzeczy, których może nie być się w stanie dotrzymać. Jednakże wiedźcie, że odwiedzam bloga, widzę wasze komentarze, za które bardzo dziękuję! 

W razie czego informuję, że będę edytować ten post, bo kolejnego postu informacyjnego, to ja sama nie zdzierżę. Niedługo powinnam ten blog nazwać coś typu ''Kolejna notka informacyjna z rzędu''

No to' 'widzimy się'' tu z kolejną notką lub też z kolejnym opowiadaniem


Pozdrawiam
Aerys3 vel Akiva

 ____________________________________________________________________________________________________________________________

1 - Dobrze to odmieniłam?

2 - Trzeba będzie chyba nazwę bloga tylko zmienić
3 - Kolejna nazwa, którą zdarza mi się używać i pewnie nie ostatnia. Ta jest efektem ''Rodu Smoka''
(książkowy tytuł ''Ogień i Krew'' - G.R.R.Martin)

4 komentarze:

  1. Hejeczka,
    czekam, i czekać będę, ale mam  nadzieję że jak pewnego razu tu wejdę to będzie rozdział ;) a nawet kilka ;)
    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejeczka,
    jeszcze raz kochana, z taką małą prośbą przychodzę... zlikwiduj tą autoryzacje komentarza... poprzedni dwa razy mi poszedł bo nie zauważyłam, że jest to włączone...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejeczka,
    wspaniała informacja, czekam czekam i liczę, że "sowiej poczty" już nie będzie... no chyba że będzie głosiła... "rozdział jutro" ;)
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejeczka,
    sowia poczta, sowia poczta niech przyniesie list, że rozdział już niebawem...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Zośka

    OdpowiedzUsuń